Strategické řízení regionální značky – Region Haná – Roman Vaňourek
Roman Vaňourek
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky – Region Haná
Management of the regional brand - Haná region
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na strategické a marketingové řízení vybrané regionální značky. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a regionální chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin, výrobků a služeb.Abstract:
This dissertation work concerns a marketing management of a particular regional brand. The teoretical part describes the marketing - it´s research, the brand, the regional brand and customer´s behaviour. The practical part focuses on the survey - in a form of questioner. The target was to find out in what way the common customers react on the region mark of food garments and services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇOUREK, Roman. \textit{Strategické řízení regionální značky – Region Haná}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mh2m1d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights