Consumer behavior on the market of dietary supplements – Bc. Natália Sečányová
Bc. Natália Sečányová
Diplomová práce
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Spotrebiteľské správanie na trhu s doplnkami stravy
Anotace:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu správania českých spotrebiteľov na trhu s výživovými doplnkami. Kľúčovým cieľom práce je vymedziť hlavné faktory, ktoré ovplyvňujú svojou dôležitosťou nákup doplnkov stravy. Výskum ďalej poukazuje na skutočné dôvody míňania peňazí na doplnky stravy a zároveň určuje vonkajšie aj vnútorné impulzy, ktoré nabádajú Čechov k ich nákupu. Čiastkový cieľ kladie zásadný …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of Czech consumers’ behavioral patterns on the market of dietary supplements.The key objective of the paper is to determine major factors that uphold an influential status when it comes to shopping for dietary supplements. The study additionally reflects on the real reasons for splurging on such products while addressing both external and internal stimuli …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
Dominika Fucsíková -
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Využitie sociálnych sieti v marketingu v spoločnosti Prusa Research
Miroslav Boldiš -
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
Sofia Ivanová -
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
Sofia Ivanová -
Social media marketing - Komunikácia reklám pre rozlišné vekové kategórie
David Bauer -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko