E-mail marketing a jeho využití v praxi – Marcel Zábojník
Marcel Zábojník
Bakalářská práce
E-mail marketing a jeho využití v praxi
E-mail marketing and its practical use
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou e-mail marketingu, který je stále populárnějším a účinným nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Práce se zaměřuje na vysvětlení základních principů e-mail marketingu včetně jeho praktického použití. Práce dále obsahuje analýzu odběratelů e-mailových newsletterů a analýzu konkrétního podniku, který e-mail marketing používá. V rámci praktické části je vytvořena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of e-mail marketing, which is an increasingly popular and effective tool for communicating with customers. The thesis focuses on explaining the basic principles of e-mail marketing including its practical application. The thesis also includes an analysis of e-mail newsletter subscribers and an analysis of a specific company that uses e-mail marketing. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová