Faktory ovlivňující prodej vozidel ŠKODA AUTO na britském trhu – Lukáš Gerhardt
Lukáš Gerhardt
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující prodej vozidel ŠKODA AUTO na britském trhu
Factors affecting sales of Škoda cars on the british market
Anotace:
Bakalářská práce měla za cíl zhodnotit krizové faktory, které ovlivňují objem prodejů, vozidel ŠKODA, na britském trhu. Nejdříve se v práci specifikovala situace na trhu ve Velké Británii a poté za pomoci řízeného rozhovoru, byly získány data pro zhodnocení dopadu těchto rizik. Po provedení řízeného rozhovoru bylo patrné, že největší dopad způsobený výstupem VB z EU přijde v roce 2024 zavedením 10 …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to evaluate the crisis factors that affect the sales volume of ŠKODA vehicles on the British market. First, the work specified the situation on the market in Great Britain, and then, with the help of a guided interview, data was obtained to evaluate the impact of these risks. After conducting a guided interview, it was evident that the biggest impact caused by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Šarlota Knapová, externi
Plný text práce
Právo: Ano Yes
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 30. 11. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu
Libor Pavlas -
Zhodnocení strategie vstupu českých firem na trh Velké Británie v době přípravy Brexitu
Richard Grätz -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník