Faktory ovlivňující prodej vozidel ŠKODA AUTO na britském trhu – Lukáš Gerhardt
Lukáš Gerhardt
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující prodej vozidel ŠKODA AUTO na britském trhu
Factors affecting sales of Škoda cars on the british market
Abstract:
Bakalářská práce měla za cíl zhodnotit krizové faktory, které ovlivňují objem prodejů, vozidel ŠKODA, na britském trhu. Nejdříve se v práci specifikovala situace na trhu ve Velké Británii a poté za pomoci řízeného rozhovoru, byly získány data pro zhodnocení dopadu těchto rizik. Po provedení řízeného rozhovoru bylo patrné, že největší dopad způsobený výstupem VB z EU přijde v roce 2024 zavedením 10 …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to evaluate the crisis factors that affect the sales volume of ŠKODA vehicles on the British market. First, the work specified the situation on the market in Great Britain, and then, with the help of a guided interview, data was obtained to evaluate the impact of these risks. After conducting a guided interview, it was evident that the biggest impact caused by the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Reader: Šarlota Knapová, externi
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Ano Yes
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 30. 11. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Analýza automobilového trhu ve Velké Británii a postavení modelů Škoda Auto na tomto trhu
Libor Pavlas -
Zhodnocení strategie vstupu českých firem na trh Velké Británie v době přípravy Brexitu
Richard Grätz -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník