Bc. Nikol Straňavová

Bakalářská práce

Analýza zavádění nového produktu na trh

The New Product Launch Aspects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zavádění nového produktu na trh. Předmětem této analýzy jsou cereální sušenky. Teoretická část se zaměřuje na propagaci zkoumaného produktu a analýzu konkurence. Dále je zde zahrnuta kapitola o nákupním chování zákazníků a konkrétních faktorech, které zákazníky při nákupu cereálních sušenek ovlivňují. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, kde pomocí in-hall …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with analysis of setting up of a new product to market. Main aims of the analysis are cereal biscuits. The theoretical part looks into propagation of our product and also into an analysis of competitors. Moreover, it includes a chapter about customer`s shopping behavior and about factors by which customers are influenced and made to buy cereals biscuits. The practical part consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní