Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí – Ing. Jiří Pacák
Ing. Jiří Pacák
Bakalářská práce
Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí
Price strategies of the company in the competitive environment
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí“ se v teoretické části zabývá definicí sloţek a vlastností konkurenčního prostředí a cenových strategií. V praktické části analyzuje a vyhodnocuje vlivy konkurenčního prostředí na chod celého podniku. Porovnává úspěšnost cenových strategií společnosti v návaznosti na kvalitu produktu. Vyhodnocuje správnost a efektivnost stanovených …víceAbstract:
Bachelor thesis on the topic "Pricing strategies in a competitive business environment" in the theoretical part deals with the definition and components of a competitive environment and pricing strategies. The practical part analyzes and evaluates the effects of competition on the operation of the entire enterprise. Compares the success of pricing strategies in response to product quality. Evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kqd6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Kubricht, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí na trhu elektromobility v České republice a predikce vývoje
Jan Drabina -
Analýza konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu České republiky
Jan Drabina -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o.
Sabina Valentová -
Analýza blízkého prostředí výrobní firmy
Michal Obyt