Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí – Ing. Jiří Pacák
Ing. Jiří Pacák
Bachelor's thesis
Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí
Price strategies of the company in the competitive environment
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí“ se v teoretické části zabývá definicí sloţek a vlastností konkurenčního prostředí a cenových strategií. V praktické části analyzuje a vyhodnocuje vlivy konkurenčního prostředí na chod celého podniku. Porovnává úspěšnost cenových strategií společnosti v návaznosti na kvalitu produktu. Vyhodnocuje správnost a efektivnost stanovených …moreAbstract:
Bachelor thesis on the topic "Pricing strategies in a competitive business environment" in the theoretical part deals with the definition and components of a competitive environment and pricing strategies. The practical part analyzes and evaluates the effects of competition on the operation of the entire enterprise. Compares the success of pricing strategies in response to product quality. Evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kqd6e/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Kubricht, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí na trhu elektromobility v České republice a predikce vývoje
Jan Drabina -
Analýza konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu České republiky
Jan Drabina -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o.
Sabina Valentová -
Analýza blízkého prostředí výrobní firmy
Michal Obyt