Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování – Bc. Taťána KOLONIČNÁ
Bc. Taťána KOLONIČNÁ
Master's thesis
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Influencer marketing on social network Instagram as a tool of influencing
Abstract:
Tato práce se zabývá aktuálním tématem influencer marketing na Instagramu. Cílem práce bylo zjistit, jak respondenti hodnotí na pětibodové škále produkty, které propagují influencerky. V jednom případě jsme pracovali s tím, zda si danou propagaci respondent pamatuje, v druhém případě jsme se zaměřili na opačnou situaci, tedy že si propagaci nepamatuje. Snažili jsme se odhalit, jaké osobnostní dimenze …moreAbstract:
This work deals with a current topic of influencer marketing on social site Instagram. The aim of the work was to find out how respondents evaluate products that are promoted by influencers on a five-point scale. In first case we focused on situation with respondent remembering the promotion, on the other hand in the second case, we focused on respondent not remembering the promotion. We tried to reveal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Daniel Dostál, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLONIČNÁ, Taťána. \textit{Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/mhtpko/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLONIČNÁ, Taťána. Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights