Ing. Lejla Rašić

Diplomová práce

Marketing of non-profit organization

Marketing of non-profit organization
Abstract:
The aim of the thesis is to make an assessment of a chosen nonprofit organization in Bosnia and Herzegovina in terms of its usage of social media and formulate appropriate and applicable suggestions. To that purpose, the author investigates the use of social media in building relationship with the organization’s stakeholders, possible barriers in utilizing social media by nonprofit organization to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anida Krajina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)