Marketing of non-profit organization – Ing. Lejla Rašić
Ing. Lejla Rašić
Diplomová práce
Marketing of non-profit organization
Marketing of non-profit organization
Abstract:
The aim of the thesis is to make an assessment of a chosen nonprofit organization in Bosnia and Herzegovina in terms of its usage of social media and formulate appropriate and applicable suggestions. To that purpose, the author investigates the use of social media in building relationship with the organization’s stakeholders, possible barriers in utilizing social media by nonprofit organization to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qrgou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)