Strategie rozvoje města Klatovy – Miroslava BAUEROVÁ
Miroslava BAUEROVÁ
Bakalářská práce
Strategie rozvoje města Klatovy
The development strategy of city Klatovy
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na strategii rozvoje města Klatovy od poloviny 90. let do současnosti. Po úvodních kapitolách jsem se věnovala profilu města a jeho okolí, který se zabýval popisem geografické polohy města, obyvatelstvem, historií, ekonomikou, infrastrukturou, občanskou vybaveností, cestovním ruchem a mezinárodní spoluprací. Poté jsem se zaměřila na rozvoj města od poloviny 90. let do současnosti …víceAbstract:
This project is focus on the development strategy of Klatovy since the mid-90s to the present. After introductory chapters I was focus on city´s profile and it´s neighborhood which was about description of geographic location of city, population, history, economy, infractructure, amenities, tourism and international cooperation. Then I focud on the city´s development since the mid-90s to the present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41411
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAUEROVÁ, Miroslava. Strategie rozvoje města Klatovy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Náborová strategie studentů IT v konkrétním podniku
Tereza Odvárková -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Eva Chaloupková -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva