Mgr. Lenka CHOCHOLÁČOVÁ

Master's thesis

Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků

The channels of distribution of the W linie and in them used communication media.
Abstract:
Úvod práce zahrnuje stručnou teorii marketingového mixu se zaměřením na distribuci. Obsahem práce je analyzovat současný stav distribučních cest firmy W linie a v nich využitých komunikačních prostředků. Návrh a doporučení vhodné franchisingové distribuční cesty na základě zjištěných informací. Jsou stanoveny podmínky pro správné využití franchisee pro firmu W linie.
Abstract:
The beginning of this work contains a brief theory of marketing mix which is focused on distribution. The aim of this work is to analyse the current situation of distribution ways of W linie company and comunicative means used there; to propose and recomend the suitable franchising distribution way according to uncovered information. The conditions are set by a franchisor for W linie company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7546

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHOCHOLÁČOVÁ, Lenka. Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications