Projekt na zřízení agentury domácí péče v Moravskoslezském kraji – Bc. Monika Štenclová
Bc. Monika Štenclová
Diplomová práce
Projekt na zřízení agentury domácí péče v Moravskoslezském kraji
Project for the Establishment of a Home Care Agency in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu projektu na zřízení agentury domácí péče v Moravskoslezském kraji, konkrétně v okrese Frýdek-Místek. Jejím hlavním cílem je popis postupů nezbytných pro vytvoření uceleného projektu, který lze aplikovat v reálných podmínkách. Jedním z hlavních cílů je zabezpečit, aby byl projekt ekonomicky udržitelný. Současně projekt slouží jako základ pro jednání se zdravotními …víceAbstract:
This thesis is devoted to the proposal of a project for the establishment of a home care agency in the Moravian-Silesian region, specifically in the district of Frýdek-Místek. Its main objective is to describe the procedures necessary for the creation of a comprehensive project that can be applied in real conditions. One of the main objectives is to ensure that the project is economically sustainable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štenclová, Monika. Projekt na zřízení agentury domácí péče v Moravskoslezském kraji. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ
Adriana Vachková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Marketingové analýzy AFS Mezikulturní programy, o.p.s. se zaměřením na poptávku ve vybraném městě
Michaela BRAŠEŇOVÁ -
Marketingové řízení neziskové organizace
Lucie RENDLOVÁ -
Analýza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová