Petr Švarc

Master's thesis

Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů

Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Abstract:
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2007
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Jitka Zapletalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3161

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management