Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů – Petr Švarc
Petr Švarc
Master's thesis
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Abstract:
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3161
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Jitka Zapletalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
Karin Kondziolková -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Adéla Apltauerová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Daniel Prošek -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Analýza spotřebního chování v oblasti biopotravin
Jana Matějková