Vytvoření maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning – Bc. Jiří Pokorný
Bc. Jiří Pokorný
Master's thesis
Vytvoření maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning
Formation of retail network with i view to Hi.Fi, styling a tuning
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je provést analýzu všech potřebných kroků vedoucích k tvorbě prosperujících maloobchodních sítí prodejen se zaměřením na Hi-Fi, styling a tuning na tuzemském trhu. Navrhnout dílčí cíle, strategie a postupy. Provést analýzu marketingového mixu, analýzu konkurence a zákazníků. Tato práce má být přínosem v rámci prosperity firmy Autodax CZ, s. r. o. tak, aby posilovala své postavení …viacAbstract:
The subject of this dissertation is to provide analysis of all necessary steps for creating a prosperous home trade retail network oriented on sales of Hi-Fi, styling and tuning. To outline partial goals, strategist and procedures. To create marketing mix analysis as well as an analysis of competition and customers. This work aims to be of benefit for company Autodax CZ, s. r. o. to strengthen its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dyu2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2009
- Vedúci: Ing. Stanislav Krejčí
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová