Návrh a vývoj hry v enginu Unity - Strategie – Jan Švejda
Jan Švejda
Bachelor's thesis
Návrh a vývoj hry v enginu Unity - Strategie
Game desing and development of game in Unity - Strategy game
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením prototypu 3D hry pro desktopové zařízení na operačním systému Windows. Tématika hry je budovatelská strategie. Hra je vyvíjena pomocí herního enginu Unity. Práce popisuje životní cyklus vývoje her. První část práce obsahuje teoretický postup pro životní cyklus her. Druhá část obsahuje praktickou část, kde se část navrhnutého postupu aplikuje. Závěr zhodnotí postupy …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the development of prototype 3D game for desktop devices in operating system Windows. Genre of game will be strategy. Game will be developed by game engine Unity. Bachelor thesis describes game development life cycle. First part of bachelor thesis will describe theoretical part of creating game and its life cycle. Second part will be practical part and will apply previous …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Jana Syrovátková
- Oponent: Jiří Korčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Strategická hra pro Android
Jakub HOLÝ -
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Michael Konečný -
Strategická multiplayer hra po sítí
Jiří HAUSNER -
Vývoj 3D herní aplikace v Unity s zaměřením na externí balistiku projektilu
Matěj Klouda -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Jakub Šišák -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet