Ing. Marie Vyhlasová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.

Marketing strategy aimed to the customers in Czech republic
Abstract:
Práce, kterou máte před sebou se zabývá oblastí marketingu, působením reklamy na jednotlivé typy spotřebitelů a popisuje různé oblasti marketingové komunikace. Teoretická část zachycuje jednotlivé prvky marketingu , které jsou prověřeny dobou, ale i nové prvky, jako třeba prodej pomocí internetu, který je na prudkém vzestupu. Marketingová komunikace je dle mého názoru jednou z nejdůležitějších součástí …more
Abstract:
This work you are reading is about the theme of marketing, influence of advertising on each kind of purchasing public and describes different parts of marketing communication. Teoretic part talks about several elements of marketing, which are checked by past, but also about new elements like e-shopping, which is highly increasing. Marketing communication is, by my opinion, one of the most important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2008
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Romana Švarcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní