Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR. – Ing. Marie Vyhlasová
Ing. Marie Vyhlasová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.
Marketing strategy aimed to the customers in Czech republic
Abstract:
Práce, kterou máte před sebou se zabývá oblastí marketingu, působením reklamy na jednotlivé typy spotřebitelů a popisuje různé oblasti marketingové komunikace. Teoretická část zachycuje jednotlivé prvky marketingu , které jsou prověřeny dobou, ale i nové prvky, jako třeba prodej pomocí internetu, který je na prudkém vzestupu. Marketingová komunikace je dle mého názoru jednou z nejdůležitějších součástí …moreAbstract:
This work you are reading is about the theme of marketing, influence of advertising on each kind of purchasing public and describes different parts of marketing communication. Teoretic part talks about several elements of marketing, which are checked by past, but also about new elements like e-shopping, which is highly increasing. Marketing communication is, by my opinion, one of the most important …moreKeywords
Propagace komerční komunikace marketingová komunikace marketingová strategie marketingový mix spotřební chování psychologie reklamy globalizace konkurence médium reklamní kampaň styk s veřejností. Promotion commercial communication marketing communication marketing strategy marketing mix consumer behavior psychology advertising globalization competition advertising campaign public relations .
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jbf82/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Romana Švarcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zajištění bezpečnosti zaměstnanců pracujících s agresivními klienty
Ema Kösslerová -
Právo rodiče na styk s dítětem a jeho úprava
Kamila KAPLANOVÁ -
Komunikace operních souborů s diváky v národních divadlech v ČR (Praha, Brno, Ostrava)
Matěj Kirov -
Využívání vybraných oprávnění policie ČR ve styku s veřejností
Luboš Burián -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev