Užívané strategie výuky v činnostech učitelů druhého stupně základních škol – Bc. Jana LATÝNOVÁ
Bc. Jana LATÝNOVÁ
Diplomová práce
Užívané strategie výuky v činnostech učitelů druhého stupně základních škol
Teaching strategies in the teachers´activities in the lower secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na klasifikaci a deskripci aktivizujících metod, jejichž hlavním úkolem je zpestřit výuku a aktivně do ní žáky zapojit. Praktická část je zaměřena na provedený výzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda učitelé uplatňují aktivizující metody v praxi, které z nich preferují, a také zjistit, jaký přístup mají k jejich užívání při výuce.Abstract:
The thesis focuses on classification and description of activisation methods in the theoretical part, whose main task is to make the teaching process more colourful and to get the pupils significantly involved. The practical part is focused on the performed research. The goal of the research was to find out what the teachers know about activisation methods and which of them they use.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LATÝNOVÁ, Jana. Užívané strategie výuky v činnostech učitelů druhého stupně základních škol. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Učitel a výuka cizích jazyků před rokem 1989 a dnes
Karolína VINDUŠKOVÁ