Bc. Ester Ledecká

Diplomová práce

Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie

Sociology of the brand - branding of the STR brand and its communication strategy
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu profesionálního sportovce. Hlavními cílem práce je charakterizovat oblast sportovního marketingu. Konkrétně jsem se zaměřila na značku sportovce. Vysvětluji, jak tuto značku budovat během jednotlivých fází kariéry sportovce a jakých marketingových nástrojů pro tento účel využít. S podporou odborných pramenů jsem vytvořila strategický plán brandingu …více
Abstract:
This thesis is focused on the branding of a professional athlete. The main goal of the thesis is to characterize the field of sports marketing. Specifically, I got into the athlete's brand. I explain how to build this brand during the individual stages of an athlete's career and what marketing tools to use for this purpose. With the support of professional sources, I created a strategic plan for branding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace