Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie – Bc. Ester Ledecká
Bc. Ester Ledecká
Master's thesis
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Sociology of the brand - branding of the STR brand and its communication strategy
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu profesionálního sportovce. Hlavními cílem práce je charakterizovat oblast sportovního marketingu. Konkrétně jsem se zaměřila na značku sportovce. Vysvětluji, jak tuto značku budovat během jednotlivých fází kariéry sportovce a jakých marketingových nástrojů pro tento účel využít. S podporou odborných pramenů jsem vytvořila strategický plán brandingu …moreAbstract:
This thesis is focused on the branding of a professional athlete. The main goal of the thesis is to characterize the field of sports marketing. Specifically, I got into the athlete's brand. I explain how to build this brand during the individual stages of an athlete's career and what marketing tools to use for this purpose. With the support of professional sources, I created a strategic plan for branding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y9b02/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová