Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism – Klára HOŠINSKÁ
Klára HOŠINSKÁ
Bakalářská práce
Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism
New Trends in Tourism Demand - Solo Tourism
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na nový trend cestovního ruchu - sólo turismus. Hlavním cílem je identifikace specifického segmentu prostřednictvím dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a jiných informačních zdrojů. Součástí je analýza současné poptávky a hodnocení připravenosti podniků. Na základě výzkumného šetření je vytvořen profil účastníka sólo turismu a dále návrh na inovaci produktu / marketingové …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the new trend of tourism - solo tourism. The final aim is the identification of a specific segment through a questionnaire survey, guided interview other sources of information. An integral part of the thesis is the analysis of tourism demand and assessment of the readiness Enterprises. The solo tourist profile and proposal on innovation of product / marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠINSKÁ, Klára. Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
Elena Chadžieva -
Interní komunikace a motivace studentů v projektu Zlin Design Week
Vendula Gregorovičová -
Motivace a angažovanost zaměstnanců mezinárodní společnosti
Barbora Družecká -
Podnikání v oblasti cestovního ruchu v době post-covidové
Vanesa Illichmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva