Fenomén Ron Paul: Hospodářská politika a volební kampaň – Jan Forman
Jan Forman
Diplomová práce
Fenomén Ron Paul: Hospodářská politika a volební kampaň
The Ron Paul Phenomenon: Economic Policy and Election Campaign
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je odpovědět na otázku, jaké jsou hlavní příčiny neúspěchu amerického kongresmana Rona Paula v jeho snaze získat prezidentský mandát ve volbách 2012. Samotná práce bude členěna do dvou hlavních oddílů, teoretického a převážně prakticko-aplikačního. První z nich bude zkoumat čistě hospodářsko-politickou rovinu jeho volebního programu, další se potom striktně zaměří na formu …víceAbstract:
The goal of my Master's Thesis is to analyze the reasons of Congressman Ron Paul's unsuccessful nomination in US 2012 Presidential elections. The paper is divided into two main chapters; theoretical and applied. The first one is focused on economic policy aspect of his election program, whilst the second is mainly concerned with his communication campaign. In this analysis, I will combine outputs of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Tomáš Ježek
- Oponent: Michal Pícl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35839
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
US Presidential Election 2016: The Portrayal of Presidential Candidates in the Media
Nikola Kupčíková -
Analysis of a Possible Overreaction in Returns of Tech Stocks during 2020 US Presidential Election
Radovan Perlác -
Discourse Strategies and Rhetorical Devices in Robert F. Kennedy's 1968 Presidential Election Campaign Speeches
Ľudovít Szőcs -
Behavioral analysis of internet users during the presidential pre-election period in the USA
Alexandra Kuchtová