ELPOD: Zákaznická podpora v prostředí internetu, helpdesk, komunkase se zákazníky, péče o zákazníky – Michala Čandová
Michala Čandová
Bakalářská práce
ELPOD: Zákaznická podpora v prostředí internetu, helpdesk, komunkase se zákazníky, péče o zákazníky
ELPOD: Customer Services on Internet - Helpdesk, Communication, Benefits
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření studijního materiálu pro nově vznikající předmět o elektronickém podnikání. Tato část se zabývá poskytováním zákaznické podpory a služeb zákazníkům v prostředí internetu. Především se zaměřuje na uvedení studentů do problematiky zřizování zákaznické podpory. Nejprve je čtenář stručně uveden do problematiky počátku podnikání a následně je seznamován s jednotlivými …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is the creation of a study material within an emerging subject of e business. This part is concerned with providing customer support and customer service on the Internet. Especially focuses on the familiarization of students with establishing customer support issues. At first, the reader is briefly mentioned to the opening of the business and subsequently learns about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Libor Holub
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČANDOVÁ, Michala. \textit{ELPOD: Zákaznická podpora v prostředí internetu, helpdesk, komunkase se zákazníky, péče o zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mj1na8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Praktické využití modelu CRM (Microsoft Dynamics) v IT firmě
Hana Mádle -
VoIP telefonie na bázi Asterisk PBX a její integrace do Dynamics CRM
Miroslav Adamec -
Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce
Marek Weiss -
Silverlight aplikace pro Dynamics CRM
Tomáš Kopecký -
Napojení Dynamics CRM na ARES
Jakub Ševela -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek