Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty – MUDr. Helena Kratochvílová
MUDr. Helena Kratochvílová
Bakalářská práce
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
The Advertising of Medicaments and Nourishment s Complements and it s Legal Aspects
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy z pohledu soukromého a veřejného práva, včetně práva komunitárního. Vymezuje případný soutěžní vztah mezi léčivy, doplňky stravy a potravinami a posuzuje jeho význam. Pomocí analýzy judikátů českých soudů i Soudního dvora Evropské unie zkoumá nejčastější chyby při propagaci uvedených komodit a jejich …víceAbstract:
The thesis is interested in the problems of regulation of medicament and nourishment complements advertising in terms of the private and public law, including the law of the European Communities. It delimits the potential comtetition relation between medicaments, nourishment complements and food and assesses its importance. The analysis of judicial decisions of the Czech courts and the Court of Justice …víceKlíčová slova
regulace reklamy reklama na léčivé přípravky reklama na doplňky stravy reklama zaměřená na odbornou veřejnost soutěžní vztah judikáty regulation of advertising advertising of medicaments advertising of nourishment complements advertising focused on professional public competition relation judicial decisions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7p8r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ