Výběrová komparativní analýza akademických textů a příruček herního designu – Bc. Josef Bělehrádek, DiS.
Bc. Josef Bělehrádek, DiS.
Bakalářská práce
Výběrová komparativní analýza akademických textů a příruček herního designu
Comparative analysis of selected academic texts and handbooks from the field of game design
Anotace:
Práce se zabývá komparativní analýzou vybraných akademických textů a příruček z oboru herního designu, zejména s důrazem na elementy digitální hry. Práce ukazuje společné, rozdílné i protiřečící si elementy v těchto informačních pramenech. Zaměřuje se na herní obsah, přístup ke hře jako novému médiu, definici a popis herních prvků. Zkoumá zda a jakým způsobem texty a příručky pracují s terminologií …víceAbstract:
This work deals with a comparative analysis of selected academic texts and handbooks from the field of game design, with particular emphasis on the elements of digital games. The work shows common, divergent and contradictory elements in these information sources. It focuses on game content, approach to the game as a new medium, the definition and description of the game elements. It examines whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lffhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
- Oponent: Mgr. Zuzana Panák Husárová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba herního modelu výpravné evoluční hry
Barbora Kovalská -
Fenomén počítačových her (typologie a její využití v rámci studia či výuky)
Vlastimil RULF -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
From the Phenomenal to the Posthuman Body: Maria Irene Fornes’s Painterly Aesthetics in the Context of Merleau-Ponty’s Philosophy
Katarína Havran -
Převod pravidel deskové hry do digitální podoby
Tomáš Sládek