Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů – Anna Lechnerová
Anna Lechnerová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání problematiky tvorby marketingového mixu v pěti společnostech, které se zabývají výrobou nápojů. Porovnání marketingového mixu je zaměřeno na odvětví energetických. Úvodní část zahrnuje teoretické poznatky, které jsou orientovány na marketingové teze, kde se vychází z poznatků literárních pramenů, které popisují marketingový mix a jeho jednotlivé prvky …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on comparing the issue of creating a marketing mix in five companies that are engaged in the production of beverages. The comparison of the marketing mix is focused on the energy industry. The introductory part includes theoretical knowledge that is oriented towards the marketing thesis, where it is based on the knowledge of literary sources that describe the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ukzq4/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LECHNEROVÁ, Anna. \textit{Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mj9454/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov