Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů – Anna Lechnerová
Anna Lechnerová
Bakalářská práce
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání problematiky tvorby marketingového mixu v pěti společnostech, které se zabývají výrobou nápojů. Porovnání marketingového mixu je zaměřeno na odvětví energetických. Úvodní část zahrnuje teoretické poznatky, které jsou orientovány na marketingové teze, kde se vychází z poznatků literárních pramenů, které popisují marketingový mix a jeho jednotlivé prvky …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on comparing the issue of creating a marketing mix in five companies that are engaged in the production of beverages. The comparison of the marketing mix is focused on the energy industry. The introductory part includes theoretical knowledge that is oriented towards the marketing thesis, where it is based on the knowledge of literary sources that describe the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ukzq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov