Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu – Jaroslav Medulič
Jaroslav Medulič
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kiana českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy atechnologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny prozlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní konceptyproduktového managementu a zavádění nových produktů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czechmarket with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses thecompany's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, andproposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical partdefines the basic concepts of product management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEDULIČ, Jaroslav. \textit{Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mj9fcu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová -
Využití nástrojů projektového managementu pro zavedení nového produktu na trh
Martin Doležal -
Zavedení nového produktu na trh
Josef Doležal