Daltonské bloky ve výuce německého jazyka na prvním stupni základní školy – Mgr. Jana Humlíčková
Mgr. Jana Humlíčková
Diplomová práce
Daltonské bloky ve výuce německého jazyka na prvním stupni základní školy
Blocks of Dalton Plan in Teachink German at Primary School
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zprvu zaměřena na souvislosti vzniku alternativních škol, zejména pak podrobně na daltonskou výuku. Najdeme zde popis a rozbor jednotlivých principů daltonské školy, dále informace, jak probíhá samotná výuka a hodnocení, jak by se měl chovat daltonský učitel, co je cílem daltonské výuky a jaké jsou její obecně shledávané výhody a nevýhody. V praktické části jsem vytvořila …víceAbstract:
The theoretical part of diploma dissertation first of all focuses on the relationship between the origins of alternative schools, and next, in particular on the details of Dalton’s method of instruction. Within this is a description and analysis of the individual principles of Dalton’s schools, further information, a discussion of how individual lessons look like and their values, how a Dalton teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cw319/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přeměna běžné mateřské školy ve vzdělávací instituci využívající alternativní vzdělávací program Montessori
Kateřina Hálová -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková -
Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce
Markéta BUMBALOVÁ -
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Nikol RÝZNAROVÁ -
Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem
Eva Oborná -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Právnické osoby – porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Michal Šinták