Martina Balcarová

Diplomová práce

Spotřebitelské soutěže a nové technologie

Consumer contests and the new technologies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v prostředí moderních technologií. Jejím cílem je poskytnout komplexní přehled o roli spotřebitelských soutěží v marketingovém mixu, aktuální legislativě upravující problematiku soutěží v České republice, a především o možnostech využití internetu a mobilních zařízení pro vytvoření úspěšných soutěžních kampaní. Speciální pozornost je věnována soutěžním …více
Abstract:
The thesis focuses on consumer contests within the field of modern technologies. Its objective is to provide a comprehensive overview of the role consumer contests take as a part of the marketing communications mix, the current legislation governing the issue of consumer contests in the Czech Republic, and especially on how to use the Internet and mobile devices to create a successful contest campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34468