Discourse Analysis of Health and Social Advertising – Iveta Danišová
Iveta Danišová
Bakalářská práce
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the analysis of particular persuasive strategies which are used in health and social advertising. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on discourse, discourse analysis and advertising. Further, social advertising and marketing, persuasive devices and visual aspects used in advertisements are specified. Moreover, the …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkrétních přesvědčovacích strategií, které jsou použity v inzerci týkající se zdraví a sociální problematiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na diskurz,diskurzivní analýzu a reklamu. Dále jsou specifikovány pojmy sociální reklama a marketing, přesvědčovací strategie a vizuální aspekty, které jsou v …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Danišová, Iveta. Discourse Analysis of Health and Social Advertising. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Souvislosti stresu a kognitivních funkcí v raných fázích schizofrenie.
Jan Lindner -
A Discourse Analysis: The Identity of a Woman in Ads
Lenka Pivoňková -
"A kdy už umřeš, babičko?"Reflexe ztráty blízkého člověka jako téma ve výtvarném umění a výtvarné výchově.
Terezie KUKLIŠOVÁ -
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová -
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
Jiří Gatnar -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Hana Řádková -
Diskurz české komunální politiky ve srovnávacím česko-anglickém pohledu
Ivana MROZKOVÁ