Mgr. Kateřina POKORNÁ

Master's thesis

Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients
Abstract:
Inzerát tvoří nedílnou součást téměř každého tištěného komerčního média. Kromě toho, že je v podstatě hlavním zdrojem zisku vydavatele, je navíc prezentací samotného zadavatele a inspirací pro čtenáře, možného budoucího zákazníka. K tomu, aby inzerát splnil cíle všech zainteresovaných, je třeba respektovat celou řadu pravidel týkajících se podoby inze-rátu, jeho výroby, výběru správného média a cílové …more
Abstract:
An advertisment is an integral component of almost every printed commercial media. As the part of the main profit of publisher it is as well a presentation of submitter and also an inspiration for readers {--} potential new customers in future. Advertisment has to fulfill pur-poses of everyone interested, for that reason rules relating its representation, its production, choice of proper media and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2812

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POKORNÁ, Kateřina. Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.