Klára Fantová
Bachelor's thesis
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
The means of expression in Darius Khondji's films
Abstract:
Účelem této práce je na příkladu tří filmů kameramana Dariuse Khondjiho poukázat na odlišnost použitých výrazových prostředků ve vztahu k výsledné vizuální stylizaci. Ve své práci se soustředím jak na technické, tak umělecké aspekty zvolených přístupů. Vybrané filmy porovnávám zejména na základě kontrastu scény, svícení, barevné koncepce, rakursu a pohybu kamery. Do značné míry se ale také zaměřuji …moreAbstract:
The objective of this thesis is to describe the differences between the means of expression of the cinematographer Darius Khondji on examples of his three films. I describe how these differences affect the resulting visual stylization. In this thesis I focus on both technical and artistic aspects of his approaches. In the selected films I compare the contrast, lighting, color concepts, camera angles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7781
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2013
- Supervisor: Petr KOBLOVSKÝ
- Reader: Josef ŠPELDA
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Technické prostředky stylizace obrazu
Simon Todorov -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros