Firemní kultura a interní komunikace – Bc. Barbora Míšková
Bc. Barbora Míšková
Diplomová práce
Firemní kultura a interní komunikace
Corporate culture and internal communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury a interní komunikace. V jaké míře jsou pro společnost zásadní a jakými nástroji je možné dosahovat jejich cílů a strategií. V teoretické části se autor zabývá prvky, nástroji, podstatou a strukturou firemní kultury. Dále rozebírá téma interní komunikace, kde se zaměřuje především na formy a prostředky interní komunikace, její nástroje a bariéry …víceAbstract:
Abstract This masters’ thesis focuses on issues regarding corporate culture and internal communication. Specifically, to what extent they are essential for society and what tools can be used to achieve its strategic goals. In the theoretical part, author deals with elements, tools, essence and structure of corporate culture. Topic of internal communication is also discussed ,where the main focus is …víceKlíčová slova
Firemní kultura interní komunikace empirické šetření nástroje vnitrofiremní komunikace efektivita komunikace motivace zaměstnanců vedení společnosti. Corporate culture internal communication empirical investigation tools of internal communication communication effectiveness employees employee motivation management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jkbx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate Governance as a Legislative Response to Audit Scandals
Hai Anh Vu -
Perspektivy rozvoje kvalifikace zaměstnanců ve společnosti Corporate Trade, s.r.o
Alexey Baranov -
Obsazování a složení orgánů kapitálových obchodních společností z hlediska corporate governance
Jegor Zabirževskij -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza