Magdalena HORKÁ

Bakalářská práce

Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.

Communication plan of new products of Tescoma, Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan. In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20960

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Bc. Jana Hofmanová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORKÁ, Magdalena. Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe