Bc. Monika Vavrušková

Bakalářská práce

Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž

Sales support and consumer comtetition
Anotace:
V této bakalářské práci je věnována pozornost na spotřebitelskou soutěž jako formu podpory prodeje. Teoretická část se zabývá popisem a rozdělením marketingové komunikace, kde jsou rozebrány metody podpory prodeje. Teoreticko-metodologická část je věnována analýze současné situaci spotřebitelských soutěží, tak i pohledu do historie soutěží. Obsahem empirické části je deskriptivní analýza již zrealizované …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the question of consumer competition as a form of sales promotion. The theoretical part deals with description and distribution of marketing communications, which are discussed methods of sales promotion. Theoretically-methodological part is devoted to analyzing the current situation of consumer competitions, as well to looking into the history of the competition. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní