Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž – Bc. Monika Vavrušková
Bc. Monika Vavrušková
Bakalářská práce
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Sales support and consumer comtetition
Anotace:
V této bakalářské práci je věnována pozornost na spotřebitelskou soutěž jako formu podpory prodeje. Teoretická část se zabývá popisem a rozdělením marketingové komunikace, kde jsou rozebrány metody podpory prodeje. Teoreticko-metodologická část je věnována analýze současné situaci spotřebitelských soutěží, tak i pohledu do historie soutěží. Obsahem empirické části je deskriptivní analýza již zrealizované …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the question of consumer competition as a form of sales promotion. The theoretical part deals with description and distribution of marketing communications, which are discussed methods of sales promotion. Theoretically-methodological part is devoted to analyzing the current situation of consumer competitions, as well to looking into the history of the competition. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8ihn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School
Jan Brácha -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová