Postavení privátní značky obchodního řetězce – Lucie ŠEFČÍKOVÁ
Lucie ŠEFČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis pursues private labels in retail chain Albert. The main purpose of this study is to determinate their position on the retail market from consumer perception. Another aim is to find out customer awareness of private labels. The thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on labels issue, especialy on position of private labels on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj privátních značek v České republice
Klára Vlachynská -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Vývoj obchodních značek
Lucie Hanáková -
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Nikola Koryntová -
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Kateřina Paskerová -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Linda Straková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta
Název
Vložil
Vloženo
Práva