Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem – Michaela Krňáková
Michaela Krňáková
Bachelor's thesis
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
Vlogging as Tool for Building a Brand from Company's Perspective.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu vlogingu na úspěšnost komunikace znač-ky. První část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou užívány v další části práce. Mezi hlavní pojmy patří značka, vloger (Youtuber) a formát propagace značky vloging. Praktická část obsahuje nejprve sekundární analýzu dat získaných z kvalitativního rozhovoru vlivu vlogingu na pozici značky, při …viacAbstract:
The Bachelor thesis focuses on exploring overall influence of vlogging on a success of a business brand communication and growth. In the first part, the author explains the basic terminology used, in particular the business brand, the vlogger (Youtuber), and the forms of brand publicity via the tools of vlogging. The main part of the thesis explores and analyses secondary data gathered from the qualita …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krňáková, Michaela. Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie
Yana Gonchar -
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Adam Hanka -
Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje
Tomáš Müller -
Budování značky na sociálních sítích
Denisa Schwanová -
Budování značky na sociálních sítích
Tomáš Symerský