Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích – Ing. Alžběta Oborná
Ing. Alžběta Oborná
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích
Marketing Communication of Selected Agencies of Organization of United Nations in Czech Media
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci neziskových organizací se zaměřením na marketingovou kampaň mezinárodního dětského fondu UNICEF Adoptuj panenku a zachráníš dítě. V rámci kapitol se zaměřuje také na postavení a funkci fondu UNICEF na poli sociálního marketingu v rámci jeho vzniku a vývoje. Projekt je analyzován podle jeho mediálních nástrojů. Dále jsou rozebrána obecná východiska …moreAbstract:
This thesis focuses on promotion non-profit organization focusing on international marketing campaign Children's Fund UNICEF Adopt a Doll and Save a child. The chapters also focuses on the position and fuction of UNICEF in the field os social marketing in origin and evolution. The project is analyzed according to media tools. There are also discussed general basic dor marketing communication. The position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yg5an/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Mgr. Luděk Nezmar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBORNÁ, Alžběta. \textit{Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/mkqw00/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná