Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců – Bc. Pavla Vránová
Bc. Pavla Vránová
Diplomová práce
Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců
Opportunities for a small independent retail outlet to compete with retail chains
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání možností uplatnění malé nezávislé prodejny v konkurenci obchodních řetězců v odvětví maloobchodu s potravinami. V teoretické části jsou analyzovány současné trendy v maloobchodu, rozdělení na moderní a tradiční obchod, a faktory ovlivňující nákupy potravin a výběr prodejny. Dále jsou zde zkoumány nástroje podpory prodeje a také je zde diskutována loajalita …víceAbstract:
This thesis focuses on exploring the viability of small, independent retail stores in the competitive landscape of food retail chains. The theoretical part analyzes current trends in retail, distinguishing between modern and traditional commerce, and examining factors that influence food purchases and store selection. It also investigates sales support tools, and discusses customer loyalty and satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Igor Nečas, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁNOVÁ, Pavla. \textit{Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mkr1n8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva