Context Knowledge Utilization in Word Recognition of Czech Students of English – Michal Kubánek
Michal Kubánek
Diplomová práce
Context Knowledge Utilization in Word Recognition of Czech Students of English
Context Knowledge Utilization in Word Recognition of Czech Students of English
Abstract:
The thesis investigates whether Czech students of English employ top-down strategies in speech perception. Three experiments were carried out dealing with sentence semantic context (1) and visual information (3) utilization for word recognition, and acoustic and visual information integration (2). The results suggest that the listeners are able to make use of semantic information for word recognition …víceAbstract:
Tato diplomová práce zkoumá, zda čeští studenti angličtiny využívají při percepci řeči kontextové informace. Byly provedeny tři experimenty, které zkoumaly využívání větné sémantiky (1) a obrazové informace (3) pro rozpoznání slova a proces integrace informací v akustické a vizuální formě (2). Výsledky prokázaly, že posluchači při rozpoznání slova využívají sémantiku věty a že dokáží integrovat akustickou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2008
- Vedoucí: Šárka Šimáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 8. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
Lucie Štolfová -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka
Jolana Růžičková -
Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka
Jolana Růžičková -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen
Název
Vložil
Vloženo
Práva