Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů – Bc. Kristýna Šuráňová
Bc. Kristýna Šuráňová
Bachelor's thesis
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
Effectivity of the Media Promotion Tools of the Czech Music Festivals
Abstract:
Bakalářská diplomová práce nabízí přehled nástrojů marketingové mediální propagace českých festivalů moderní populární hudby a zkoumá jejich účinnost. Text se skládá z teoretické části, jenž vymezuje relevantní pojmy a zasazuje téma do historického kontextu a z části praktické, která si klade za úkol prozkoumat efektivitu jednotlivých mediálních nástrojů v praxi. Podklady pro tento průzkum tvoří dvě …moreAbstract:
This bachelors thesis offers the overview of the tools of Czech music festivals media promotion and examines their effectivity. The thesis is composed of two main parts. Firstly, the theoretical part in which I define the essential terms and I also set the theme into the historical contect and secondly, the practical part where the main goal is to analyze the usefulness of the particular media tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nrm6o/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Příprava mediální propagace propojující ekologii a cestování
Jindřich Buk -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Viktorija Bessenyey -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ