Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů – Bc. Kristýna Šuráňová
Bc. Kristýna Šuráňová
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
Effectivity of the Media Promotion Tools of the Czech Music Festivals
Anotace:
Bakalářská diplomová práce nabízí přehled nástrojů marketingové mediální propagace českých festivalů moderní populární hudby a zkoumá jejich účinnost. Text se skládá z teoretické části, jenž vymezuje relevantní pojmy a zasazuje téma do historického kontextu a z části praktické, která si klade za úkol prozkoumat efektivitu jednotlivých mediálních nástrojů v praxi. Podklady pro tento průzkum tvoří dvě …víceAbstract:
This bachelors thesis offers the overview of the tools of Czech music festivals media promotion and examines their effectivity. The thesis is composed of two main parts. Firstly, the theoretical part in which I define the essential terms and I also set the theme into the historical contect and secondly, the practical part where the main goal is to analyze the usefulness of the particular media tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nrm6o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Příprava mediální propagace propojující ekologii a cestování
Jindřich Buk -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Viktorija Bessenyey -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ