Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry – Mgr. Lucie Svobodová
Mgr. Lucie Svobodová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry
Development of communication skills of pupils in special school through structured drama
Anotace:
Bakalářská práce „Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry“ se zaměřuje na strukturovanou dramatickou hru, jako vhodnou metodu intervence u žáků s lehkou mentální retardací. Teoretická část definuje roli sociální pedagogiky v kontextu rozvoje komunikace u osob s mentálním postižením a blíže seznamuje čtenáře s pojmem komunikace …víceAbstract:
Bachelor thesis „Development of communication skills of pupils in special school through structured drama“focuses on structured drama play, as an appropriate method of intervention for pupils with mild mental retardation. The theoretical part defines the role of social pedagogy in the context of the development of communication for people with learning disabilities and acquaints the reader with the …víceKlíčová slova
komunikace komunikační kompetence strukturovaná dramatická hra dramatická výchova lehká mentální retardace sociální pedagogika základní škola praktická communication communication skills structured drama drama education mild mental retardation social pedagogy practical elementary school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mnuye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
- Vedoucí: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Doležal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Lucie. \textit{Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ml1hj3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická hra jako cesta ke strukturované dramatické hře
Matěj Mužík -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková