Aplikovatelnost KTM procesů společnosti Bentley Motors ltd. na oddělení prodeje společnosti Crytur, spol. s r.o. – Dominik Vícha
Dominik Vícha
Bachelor's thesis
Aplikovatelnost KTM procesů společnosti Bentley Motors ltd. na oddělení prodeje společnosti Crytur, spol. s r.o.
Aplikovatelnost KTM procesů společnosti Bentley Motors ltd. na oddělení prodeje společnosti Crytur, spol. s r.o.
Anotácia:
Cílem práce je empiricky, pomocí dotazníkového šetření, identifikovat na oddělení prodeje malé a relativně nové firmy ty procesy a metody, které jsou nejméně efektivní a následně navrhnout optimalizaci řešení na základě metodiky používané v oddělení řízení rizikových dodavatelů firmy Bentley Motors, Ltd..Abstract:
Goal of the thesis is to identify those processes and methods of a sales department of a relatively small and new company that are the least effective and to suggest an optimization based on methods used in the department of Bentley’s critical supplier management.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍCHA, Dominik. \textit{Aplikovatelnost KTM procesů společnosti Bentley Motors ltd. na oddělení prodeje společnosti Crytur, spol. s~r.o.}. Online. Bakalárska práca. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mldftg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Řízení rizikových dodavatelů v Bentley Motors Ltd.
Petr Číha -
Problematika sladěnosti řízení výroby a zásob ve vybraném podniku
Jan Šenk -
Komparační analýza preferencí a postojů vysokoškolských studentů k outdoorovým sportům jako formě volnočasové aktivity v ČR a ve Slovinsku
Denisa Floriánová -
Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí
Magdalena Křížová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Nikola Březinová -
Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.
Ianka - Maria KRULIŠOVÁ -
Komparační analýza webových stránek vybraných restaurací
Simona Látalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva