Bc. Eva Paloušková

Master's thesis

Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

Project of the Applications of Marketing Management at the Brewery Chomout
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti …viac
Abstract:
The diploma thesis analyses the marketing management of the brewery Chomout. The aim of this thesis is to suggest arrangement to increase the efficiency of the marketing ma-nagement of the company. The qualification thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing management, marketing mix and communication mix. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paloušková, Eva. Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing