Bc. Anna Kaiserová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingové řízení včetně projektové studie

Marketing management including project study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti XY, která prodává prostředky oční optiky ve svých kamenných prodejnách. Cílem této práce je návrh marketingové strategie společnosti. Autorka tvůrčím způsobem aplikuje metodu marketingové situační analýzy. Projektová studie vychází především z interních dat, vlastních zkušeností a informací autorky, které získala za …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing management of the selected company XY, which sells optical products in its brick-and-mortar stores. The aim of this work is to design the company's marketing strategy. The author creatively applies the method of marketing situational analysis. The project study is based mainly on internal data as well as the author’s own experience and information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.