Význam imaginace v náboženské výchově mládeže – Monika KRÁLOVSKÁ
Monika KRÁLOVSKÁ
Bakalářská práce
Význam imaginace v náboženské výchově mládeže
The sense of imagination in the religious education of youth
Anotace:
Práce se zabývá otázkou, jak s imaginací pracovat v hodinách náboženství, aby byla přínosem pro duchovní rozměr dnešního mladého člověka. Práce využívá metody akčního výzkumu, přestože si neklade za cíl, jakkoliv měnit realitu školního vyučování náboženství. V rámci práce byl navržen konkrétní koncept práce s biblickým textem za využití dramatické improvizace. K výzkumu byla využita dramatická improvizační …víceAbstract:
The thesis deals with the question of how to work with imagination in religion classes so that will be beneficial for the spiritual dimension of today's young people.The thesis uses methods of action research, although it does not aim to change the reality of school teaching of religion in any way.As part of the work, a specific concept of working with the biblical text using dramatic improvisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Blažek Iňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVSKÁ, Monika. Význam imaginace v náboženské výchově mládeže. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Náboženství a etika se zaměřením na vzdělávání pro střední školy / Náboženství a etika (maior) + Český jazyk a literatura (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Dimenze výtvarného umění ve školní výuce náboženství.
Veronika IŇOVÁ -
Výuka náboženství na základní škole
Claudie STANÍKOVÁ -
Letopisy Narnie jako podpůrná pomůcka pro výuku náboženství dětí mladšího školního věku
Marie Bartošová -
Možnosti využití hudebního, dramatického a výtvarného umění ve výuce náboženství pro děti mladšího školního věku
Klára MÁLOVÁ -
Rozvoj morálního úsudku dětí předškolního věku
Anna Čechová -
Dramatická improvizace jako prostředek pro rozvoj klíčových kompetencí
Lucie Pertlová -
Využití dramatické improvizace ve výuce anglického jazyka
Bohumil BLECHA -
Dramatická improvizace s dětmi předškolního věku
Daniela MARŠÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva