Emocionalita a spontánnost ve výtvarném projevu žáků – Ivana VOLFOVÁ
Ivana VOLFOVÁ
Diplomová práce
Emocionalita a spontánnost ve výtvarném projevu žáků
Emotionality and spontaneity in pupils' creative expression
Anotace:
Diplomová práce zkoumá roli emocionality a spontaneity ve výtvarném vyjádření žáků. V teoretické části se zabývám vývojem emocí a jejich interpretací v historii psychologie, rozvojem výtvarného projevu dětí a významem barev. V didaktické části se zaměřuji na výtvarný projekt rozdělený do pěti částí, které reflektují jednotlivé emoce a jsou provázány s různými výtvarnými technikami.Abstract:
The thesis explores the role of emotionality and spontaneity in the artistic expression of students. The theoretical part delves into the development of emotions and their interpretation in the history of psychology, the development of children's artistic expression, and the significance of colors. In the didactic part, the focus is on an art project divided into five sections, each reflecting different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLFOVÁ, Ivana. Emocionalita a spontánnost ve výtvarném projevu žáků. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Základní umělecká škola Rožnov pod Radhoštěm
Eva Petruželová -
Základní umělecká škola
Kristýna Řezáčová -
Základní umělecká škola - Variantní řešení využití ploché střechy
František Lorenc -
Základní umělecká škola – Osvětlení a akustika
Pavel Ferling -
Základní umělecká škola Dačice a její kulturní aktivity
Kateřina Denková -
Základní umělecká škola Ledenice
Marek Suchánek -
Základní umělecká škola – Akustický komfort
Gabriela Faicová